Prosto delovno mesto

PISARNIŠKI REFERENT - POMOČ V ADMINISTRACIJI - M/Ž

Iščemo sodelavko/ca za določen čas do 30.6.2022 s polnim delovnim časom in poskusno dobo 3 mesecev.

Vaše glave naloge oz. odgovornosti bodo:
  • pripravljanje, urejanje, ažuriranje in arhiviranje celotne poslovne dokumentacije (pogodbe, računi, naročilnice, prevzemnice, evidenčni listi, potni nalogi, poročila, evidence, dopisi,...)
  • komunikacija z računovodstvom
  • pomoč v logistiki
  • reševanje reklamacij
  • skrb za urejenost dokumentacije in arhiva
  • zbiranje in priprava podatkov in dokumentov s finančnega in računovodskega področja
  • ostala pisarniška dela
  • ostala dela po naročilu direktorja
Pogoji oz. zahtevano znanje
  • tekoče govorjenje, razumevanje in pisanje angleškega jezika
  • dobro govorjenje, razumevanje in pisanje hrvaškega jezika 
  • dobro računalniško znanje:
    • urejevalniki besedil 
    • delo s preglednicami 
    • delo z bazami podatkov
  • vozniško dovoljenje B kategorije
  • komunikativnost in samoiniciativnost ter predvsem natančnost pri delu,
  • želja po nenehnem izboljševanju (sposobnost hitrega učenja, razmišljanje izven okvirjev)
  • pozitiven pristop do sodelavcev in strank
  • zaželjene so delovne izkušnje na področju opisanih nalog, niso pa pogoj
Nudimo vam:
  • delo na delovnem mestu v Mariboru
  • enoizmensko delo - dopoldan (8-16)
  • možnost osebnega in kariernega razvoju v podjetju, ki deluje na mednarodnem trgu
  • delo v mladem kolektivu
     
Kandidate in kandidatke, ki jih naša ponudba zanima in ki so se v njej prepoznali, vabimo, da oddajo prijave na e-naslov daniela.kolednik@inovatio.si

Rok za prijavo kandidatov: 29.1.2021
 
Vaše prijave bomo obravnavali zaupno.