V raziskavah iz zadnjih let je bilo ugotovljeno, da se slovenski otroci premalo gibajo, posledično nimajo razvite motorike, prav tako pa je več kot četrtina otrok pretežkih ali predebelih. Dejstvo je, da otroci potrebujejo gibanje kot biološko potrebo in za nadaljnji razvoj.
Posebno pozornost je potrebno nameniti motivaciji otrok h gibanju. Otroke je v današnjem času najlažje motivirati skozi igro, ki je lahko igra z žogo, gibalna igra, lahko pa tudi igra na interaktivnih tleh. Slednje naj bi v veliki meri povečevale motorične sposobnosti otrok, gibljivost, vizualno-gibalno koordinacijo, zaznavanje in njihovo odzivnost na situacije.
Interaktivna tla v večini primerov sestavljajo računalnik, projektor, zvočniki in sistem za zaznavanje gibanja. Zagotavljajo širok izbor različnih iger, ki hkrati spodbujajo učenje, zabavo in gibanje. Namenjena so tako predšolskim in šolskim otrokom kot odraslim.
Različni proizvajalci interaktivnih tal omogočajo različne možnosti iger in nadgradnje le teh. Kar pomeni, da so razvili določene igre, ki jih lahko uporabniki prilagodijo lastnim potrebam in vsebinam. Igre so zastavljene tako, da sodelujoči premikajo roke in noge, hkrati pa morajo tudi razmišljati. Ne samo, da otroci aktivirajo celotno telo, pri tovrstnih igrah se otroci podzavestno tudi veliko naučijo.
»Znanstveno je dokazano, da se pri dinamični aktivnosti, igri cirkulacija krvi poveča, posledično tudi proizvodnja živčnih rastnih faktorjev. Kar pomeni, da se v možganih tvorijo novi nevroni.«