Predstavljamo vam zgodbo učiteljice Kellie Campbell, ki je na začetku svoje poklicne poti želela vse skupaj zavreči in se odpovedati poučevanju. Za poučevanje se je znova navdušila, ko je spoznala kakšne prednosti prinaša programska oprema SMART.
Ko sem bila majhna deklica, sem vedno sanjala, da bom postala mama, saj sem imela otroke vedno zelo rada. Vedno sem si želela, da bi s pomočjo mojega poučevanja postali najboljša možna različica. Nikoli nisem postala mati, ampak druga najboljša stvar – postala sem učiteljica.
Najprej se nisem šolala na pedagoški fakulteti. Leta 2016 sem diplomirala iz psihologije na Kalifornijski univerzi v Fresnu. Veliko časa sem preživela v učilnicah in otroških ustanovah, opazovala in delala sem z otroki vseh starosti. V tistem času se je moja strast do pomoči otrokom okrepila. Trenutno zaključujem magisterij umetnosti in razrednega pouka.
Pravkar že drugo leto zapored poučujem prvi razred. Po prvem letu poučevanja sem se počutila neverjetno frustrirano in bila prepričana v neuspeh mojega poučevanja. Bila sem tako izgubljena, da sem se bila pripravljena odreči poučevanju. Ob koncu lanskega šolskega leta sem spoznala rešitve podjetja SMART Technolgies. Ko nam je naš predavatelj tehnologije Bobby Lewisa predstavil možnosti programske opreme SMART Notebook, sem takoj vedela, da bodo moji učenci navdušeni.
Vedno bolj sem navdušena in presenečena nad tem, da ima programska oprema neskončno možnosti ter se prilagaja individualnim potrebam vsakega otroka. Pri diferenciaciji pouka sem kar nekaj časa potrebovala, da sem se uvedla in se ob tem počutim prijetno, saj je s pomočjo programske opreme SMART veliko lažje. Za vse učence pripravim eno gradivo in le ti delajo podobne stvari, vendar na svoji ravni in tempu. Tako se nihče ne počuti izoliranega, manj ali več vrednega, ker je najboljši ali dela najhitreje. Po nekaj mesecih uporabe SMART tehnologije, v svoji učilnici več ne morem poučevati brez nje. Postala sem bolj samozavestna učiteljica, moja želja po poučevanju se je povečala, obenem pa mislim, da sem postala odlična učiteljica. SMART se s svojo tehnologijo resnično prilagodi potrebam učencev današnjega sveta. Postali smo tehnološka družba, saj so postali pametni telefoni, televizorji, prenosni in tablični računalniki osrednji del mlajših otrok že od otroštva.
Kellie Campbell pravi, da se njeni učenci sploh ne zavedajo, da se s pomočjo orodij in strategij pri aktivnostih skozi igro učijo, saj so zahvaljujoč interaktivnosti ves čas angažirani in pripravljeni za delo. Moji učenci imajo zelo radi SMART pošasti, ki so odlična spodbuda za vedenje. Ko se učenci izkažejo pri svojem delu, lahko sodelujejo pri aktivnosti s pošastjo po lastni izbiri. Kot druge socialno-čustvene veščine je tudi sodelovanje v današnji družbi ključno in prihodnjo delovno silo. Naša prva pošast, ki smo jo prejeli, Sverre, pomaga mojim učencem, da se naučijo tega koncepta. Moji učenci so sposobni sprejeti ideje in koncepte, o katerih smo razpravljali, in jih vnesti v resnične situacije s svojimi interakcijami z našimi pošasti.
Programska oprema SMART je več kot le računalniško podprt program, temveč je izobraževalno orodje, ki je pomagalo spodbuditi učno okolje v moji učilnici in na celotni osnovni šoli Southfield. SMART je pomagal motivirati in mi ponuditi orodja, ki jih potrebujem, da postanem najboljša učiteljica za svoje učence.