SmartEdTech
Smartova učna platforma, kjer lahko učitelji na daljavo upravljajo z učnimi vsebinami, prilagajajo učne načrte, spremljajo napredek učencev in podajajo smernice
Rezultati raziskave navdušuejo
Novo Smartovo poročilo zadnjih dveh let kaže na izjemen trend uporabe orodja SmartEdTech. Učitelji, ki poročajo o uporabi orodja, potrjujejo, da je poučevanje v kombinaciji z omenjenim orodjem do 10x lažje oziroma je verjetnost za uspešno spremljanje in napredek učencev 10x višja.
Da bi prišli do konkretnih zaključkov, so analizirali skoraj 1300 samoocenjevanj, ki so ji z orodjem za ocenjevanje EdTech izvedli učitelji po vsem svetu. Svoje šole so primerjali z več kot dvajsetimi sposobnostmi, pridobljenimi iz ameriških in mednarodnih standardov ter najboljših praks – kot sta ISTE in OECD. Med parametre so uvrstili tudi, katero tehnologijo uporabljajo. Tako so podatki prinesli še bolj natančne rezultate.
UČITELJI SO NAD PLATFORMO VEČ KOT NAVDUŠENI - UPORABA TEHNOLOGIJE KAŽE NA VISOKE REZLUTATE
Raziskava je pokazala, da večja kot je uporaba interaktivnih zaslonov in programske opreme za učenje, višji so učni rezultati.
Učitelji so tovrstno tehnologijo presenetljivo sprejeli. Vse več učiteljev po vsem svetu želi biti del učne platforme. Skoraj 400 jih je v dveh letih poleg ravnateljev in ostalega vodstva uporabilo orodje za samoocenjevanje.
Učitelji pogosto poročajo o opažanjih, da njihova šola uporablja tehnologijo v večji meri kot druge šole. Ugotovili so tudi, da se več uporabljajo zanimivejše vsebine na platformi, kot je uporaba interaktivnih zaslonov, s programsko opremo, ki omogoča igrifikacijo.
Vsekakor pa ugotavljajo, da je njihovo delo z omenjeno opremo veliko lažje in uspešnejše.
Naučite se, kako uporabljati EdTech programsko orodje, kaj vam omogoča in z njo dosegajte višje rezultate. Ustvarite svoj brezplačen profil zdaj.