
Med 29.3. in 31.3. je v Londonu ponovno potekal BETT, ki velja za največji sejem izobraževalne tehnologije na svetu. Sejem je zanimiv pokazatelj, kam se obračajo tehnološki trendi v šolstvu. Katere so tiste tehnologije, ki jih bomo v prihodnje videvali v učilnicah in bodo postale nepogrešljiv del sodobne učilnice. Za vas smo izbrali nekaj rešitev, za katere verjamemo, da bodo v prihodnjih letih pomembno nadgradile način podajanja znanja.
Novi revolucionarni interaktivni zasloni SMART Board MX
Vodilni proizvajalec interaktivnih zaslonov za šolstvo je napovedal revolucionarne spremembe pri prenovljenih modelih interaktivnih zaslonov serije MX. Poleg že tako unikatne več uporabniške izkušnje s hkratnim razlikovanjem orodja, ki omogoča več učenem, da hkrati uporabljajo različna orodja, je SMART predstavil možnost prijave in odjave preko sistema NFC. Učitelji se lahko na zaslon vpišejo z lastnim računom tako, da približajo NFC kartico. S tem se jim na zaslon prenesejo vsa gradiva, ki so jih pripravili v programski opremo v oblaku (Luimo); zaslon pa se popolnoma vsebinsko prilagodi nastavitvam učitelja. Vgrajen računalnik z iQ tehnologijo je v slovenskem jeziku in omogoča uvoz že pripravljenih gradiv in predavanje brez priključenega računalnika. Razširitvena Micro SD reža vam omogoča, da nadgradite notranji spomin do 544GB in tako hranite vse dokumente in datoteke neposredno na zaslonu.
ClassVR – navidezna in razširjena resničnost vstopata v učilnice
Najnovejša očala za virtualno in navidezno resničnost ClassVR so opremljena z vsem, kar učitelji potrebujejo za učinkovito sodelovanje učencev in uvedbo učenja skozi virtualno resničnost v razred. ClassVR zagotavlja zanesljivo, enostavno in učinkovito izkušnjo navidezne in razširjene resničnosti. Revolucionarna tehnologija je zasnovano tako, da učencem vseh starosti pomaga povečati pozornost in izboljša ohranjanje znanja. Gre za najnaprednejši naglavni komplet doslej, ki je na voljo v kompletih po 4 ali 8 kosov. Unikatna prednost te rešitve pa je Portal ClassVR, ki učiteljem omogoča enostavno pošiljanje vsebin in usmerjanje ter spremljanje pozornosti učencev. V portalu vam je na voljo je več tisoče zanimivih virov virtualne in navidezne resničnosti, ki so v skladu z učnim načrtom.
SPORTsWall by ActiveFloor - interaktivna stena
SPORTsWall by ActiveFloor je interaktivna stena z veliko različnimi športnimi igrami in aktivnostmi, ki jih lahko uporabite za vadbo in učenje z rokami ali žogami. Ta interaktivni izdelek je kot nalašč za aktivno učenje, lahko pa ga enostavno uporabite tudi pri vseh predmetih na razredni in predmetni stopnji.
Maker's RedBox -več kot izobraževanje
Unikaten način izobraževanje na podlagi izdelovanja lastnega gradiva in pripovedovanja zgodb. Zajema 16 lekcij po 2 šolski uri. Pomaga razvijati bistvene mehke in tehnične veščine in omogoča učencem soočenje z realnimi problemi in reševanje le-teh. Pripovedovanje zgodb je v središču učnih načrtov Maker's Red Box. Otroci se zapletejo v zanimivo zgodbo s preobrati. Sami postanejo pripovedovalci zgodb, ki lahko vplivajo na to, kako se bodo stvari odvile. Da bi našli načine za reševanje skrbno sestavljenih znanstvenih problemov, morajo raziskovati teme literature, umetnosti in zgodovine. Vsak otrok ima svojo vlogo pri reševanju teh izzivov. Lahko prevzamejo različne, a enako pomembne vloge in prispevajo k uspehu misije. S tem pristopom so otroci nenehno motivirani, se podpirajo pri posameznih nalogah in se učijo drug od drugega. Teme, ki jih obdelujejo: