Ni skrivnost, da očala za navidezno resničnost danes podirajo meje tradicionalnega učenja in doživljanja situacij, ki do zdaj niso bile mogoče.
Zagovarjamo digitalna orodja, ki lahko učencem omogočajo enostavnejšo, prijetnejšo in bolj zanimivo izkušnjo. Ne glede na digitalni pripomoček, s katerim boste predajali vaše znanje mlajšim, je ključno, da iz vaše ure odnesejo kar se da največ. Ključno je, da so vedno motivirani in mentalno prisotni.
Glede na raziskave in na prvi vtis, ki ga otroci znova in znova potrjujejo, gre za izjemen produkt, ki bo učenje dvignil na nov nivo.
Učenci se bodo čustveno navezali na dogodke in jih lažje opisali, saj bodo dogodek doživeli in ne le prebrali o njem. Raziskovali bodo lahko vene, srce, kraje, fotosintezo in še veliko drugih vsebin, ki so pripravljene za izobraževanje.
Iz osnovne šole Hruševec Šentjur smo prejeli povratno informacijo, ki nas je izjemno navdušila. Osnovna šola Hruševec Šentjur je ena izmed šol v Sloveniji, ki aktivno uporablja očala za navidezno resničnost pri poučevanju v učilnicah.
Kaj nam je povedala učiteljica Dragica Vračun Hercog glede očal ClassVR?
Kot učiteljica drugega razreda na osnovni šoli Hruševec Šentjur, bi z vami želela podeliti nekaj informacij, ki sem jih opazila pri vključevanju očal ClassVR v učni proces.
Očala sem uporabila za popestritev in motivacijo pouka. Uporabili sem jih pri pouku spoznavanje okolja, pri spoznavanju človeškega telesa, okostja in notranjih organov telesa. Učenci so tako lahko temo usvojili preko slikovnih gradiv, modelov okostja in organov na lutki ter še preko VR očal. Ker so imeli možnost med drugimi vstopiti tudi v srce, so očala res zanimiva izkušnja in za otroke pravo navdušenje.
Pri spoznavanju prometa in različnih vrst prometa so lahko s pomočjo očal leteli nad Alpami, se peljali na balonu, sedeli v pilotski kabini, se potopili s podmornico, bili na krovu ladje itd.
Spet nekaj novega, kjer lahko otroci spoznavajo vsebine, ki jim niso blizu, so nekaterim nedosegljive, oddaljene in jih s pomočjo očal posameznikom približamo.
Uporabila sem že pripravljene teme, s pomočjo katerih sem pripravila seznam, ga shranila in imela pripravljenega za predavanje.
Pri mlajših učencih vidim prednost dela z VR očali predvsem v tem, da spoznavajo neznano in da jim z VR očali približamo lokacije, pokrajine, dele sveta, ki jih sicer ne morejo obiskati.
S tem jim omogočimo natančnejše in podrobno opazovanje opisane teme ali problematike, ki jo obravnavamo.
Dragica Vračun Hercog
Glede na uporabo v tujih državah, kot so Velika Britanija, Poljska, Češka…, kjer je uporaba VR očal vključena vsakodnevno v izobraževalni proces, smo mnenja, da ni vprašanje, če bodo VR očala v Sloveniji nepogrešljiv pripomoček pri učenju, ampak kdaj bodo.
Za več informacij, vas vabimo da obiščete povezavo:
ClassVR in si preberete več o samih očalih.